Podání stížnosti

Pomocí stížnosti můžete chránit své zájmy nebo upozornit na nedostatky či závady, jejichž řešení spadá do působnosti orgánů kraje.

Online podání žádosti
Online podání žádosti
Podejte žádost rychle a jednoduše z pohodlí domova.
Co je online podání žádosti? Více informací.
Objednat se na úřad
Objednat se na úřad
Na úřad bez čekání? Není problém. Zamluvte si konkrétní čas návštěvy.

Kdo může službu využít

Stížnost můžou podat fyzické i právnické osoby. Stížnost podávejte jen v případě, že správní řád neposkytuje jiný prostředek ochrany vašich zájmů.

Jak postupovat

Stížnost můžete podat:

  • osobně – zaměstnanec MSK s vámi sepíše záznam o stížnosti
  • písemně – papírovou i elektronickou formou
  • telefonicky – zaměstnanec s vámi sepíše záznam, do kterého zaznamená vaše jméno a adresu

Co musím doložit

Vyřizování můžete usnadnit tím, že ke stížnosti dodáte ilustrační nebo důkazní materiál. U písemné stížnosti pamatujte na to, abyste uvedli co nejpřesnější a nejpodrobnější informace.

Kdy bude vše hotovo

Lhůta pro vyřízení stížnosti je 60 dní. Ve výjimečných případech může být prodloužena. Vaši stížnost se ale vždy snažíme vyřídit co nejdříve.

Kolik se platí

Tuto službu vám poskytujeme zdarma.

Kdo mi pomůže