Podání stížnosti
Pomocí stížnosti můžete chránit své zájmy nebo upozornit na nedostatky či závady, jejichž řešení spadá do působnosti orgánů kraje.
Online podání žádosti
Podejte žádost rychle a jednoduše z pohodlí domova.
Co je online podání žádosti? Více
informací.
Objednat se na úřad
Na úřad bez čekání? Není problém. Zamluvte si konkrétní čas návštěvy.
Kdo může službu využít
Stížnost můžou podat fyzické i právnické osoby. Stížnost podávejte jen v případě, že správní řád neposkytuje jiný prostředek ochrany vašich zájmů.
Jak postupovat
Stížnost můžete podat:
- osobně – zaměstnanec MSK s vámi sepíše záznam o stížnosti
- písemně – papírovou i elektronickou formou
- telefonicky – zaměstnanec s vámi sepíše záznam, do kterého zaznamená vaše jméno a adresu
Co musím doložit
Vyřizování můžete usnadnit tím, že ke stížnosti dodáte ilustrační nebo důkazní materiál. U písemné stížnosti pamatujte na to, abyste uvedli co nejpřesnější a nejpodrobnější informace.
Kdy bude vše hotovo
Lhůta pro vyřízení stížnosti je 60 dní. Ve výjimečných případech může být prodloužena. Vaši stížnost se ale vždy snažíme vyřídit co nejdříve.
Kolik se platí
Tuto službu vám poskytujeme zdarma.
Kdo mi pomůže
- Bc. Lea Drábová, volejte 595 622 180