Úhrada nákladů na likvidaci nepoužitých léčiv vrácených lékárně
Podání žádosti o úhradu nákladů vzniklých oprávněné osobě s převzetím nepoužitelných léčiv odevzdaných fyzickými osobami lékárně a s jejich odstraněním.
Kdo může službu využít
O úhradu nákladů může požádat právnická nebo podnikající fyzická osoba, která je oprávněná k odstraňování léčiv.
Jak postupovat
Podejte žádost o úhradu nákladů a připojte k ní všechny potřebné přílohy. Ze žádosti musí být jasné, že odesílatelem léčiv je lékárna a jejich příjemcem osoba, která má oprávnění k jejich odstranění.
Co musím doložit
K žádosti připojte:
- soupis účelně vynaložených nákladů na odevzdání a odstranění nepoužitelných léčiv
- kopie ohlašovacích listů pro přepravu nebezpečných odpadů po území ČR k jednotlivým návozům odstraňovaných nepoužitelných léčiv
Bude-li to nutné, vyzveme vás k doplnění žádosti o další podklady, které můžou vyplynout z charakteru řízení.
Více informací najdete na webových stránkách Moravskoslezského kraje v části Odpady – Informace k úhradě nákladů vzniklých v souvislosti s odevzdáním a odstraněním nepoužitelných léčiv.
Kdy bude vše hotovo
Žádosti o proplacení léčiv posíláme Ministerstvu financí ČR čtvrtletně v termínech do 10. ledna, 10. dubna, 10. července a 10. října příslušného rozpočtového roku.
Kolik se platí
U této služby nejsou stanoveny žádné správní poplatky.
- Ing. Lenka Šoltysová, volejte 595 622 665