Spotřebitelský ombudsman
Setkali jste se s nepoctivým prodejem, cítíte se být kráceni na svých spotřebitelských právech? Obraťte se na spotřebitelského ombudsmana. Pomůže vám domoci se vašich práv efektivně, rychle a bezplatně.
Kdo může službu využít
Spotřebitelský ombudsman je k dispozici všem, kteří se stali svědkem nebo obětí nepoctivého prodeje nebo se cítí být kráceni na svých spotřebitelských právech.
K tomu nejčastěji dochází při uzavírání spotřebitelských smluv v rámci hromadně organizovaných prodejních nebo předváděcích akcí (prodejní zájezdy, on-line prodeje, osobní návštěvy v bydlišti spotřebitele atd.) Během nich je spotřebitel nucen ke koupi zboží, které nepotřebuje. Navíc jde o zboží velmi předražené.
Jak postupovat
Přijďte ohlásit problematické praktiky prodejců na Krajský úřad Moravskoslezského kraje. Pověřený zaměstnanec s vámi vyplní jednoduchý formulář a seznámí vás s dalším postupem.
Co musím doložit
Písemné doklady, které se týkají problematického nákupu.
Kdy bude vše hotovo
Vaším oznámením se budeme zabývat co nejdříve.
Kolik se platí
Tuto službu vám poskytujeme zdarma.
- Ing. Bc. Hana Juchová, MBA, volejte 595 622 491