Spotřebitelský ombudsman

Setkali jste se s nepoctivým prodejem, cítíte se být kráceni na svých spotřebitelských právech? Obraťte se na spotřebitelského ombudsmana. Pomůže vám domoci se vašich práv efektivně, rychle a bezplatně.

Online podání žádosti
Online podání žádosti
Podejte žádost rychle a jednoduše z pohodlí domova.
Co je online podání žádosti? Více informací.
Objednat se na úřad
Objednat se na úřad
Na úřad bez čekání? Není problém. Zamluvte si konkrétní čas návštěvy.

Kdo může službu využít

Spotřebitelský ombudsman je k dispozici všem, kteří se stali svědkem nebo obětí nepoctivého prodeje nebo se cítí být kráceni na svých spotřebitelských právech.

K tomu nejčastěji dochází při uzavírání spotřebitelských smluv v rámci hromadně organizovaných prodejních nebo předváděcích akcí (prodejní zájezdy, on-line prodeje, osobní návštěvy v bydlišti spotřebitele atd.) Během nich je spotřebitel nucen ke koupi zboží, které nepotřebuje. Navíc jde o zboží velmi předražené.

Jak postupovat

Přijďte ohlásit problematické praktiky prodejců na Krajský úřad Moravskoslezského kraje. Pověřený zaměstnanec s vámi vyplní jednoduchý formulář a seznámí vás s dalším postupem.

Co musím doložit

Písemné doklady, které se týkají problematického nákupu.

Kdy bude vše hotovo

Vaším oznámením se budeme zabývat co nejdříve.

Kolik se platí

Tuto službu vám poskytujeme zdarma.

Kdo mi pomůže