PODÁNÍ STÍŽNOSTI

ÚvodObčanské záležitostiPodání stížnosti › Popis služby podle vyhlášky č. 442/2006 Sb.
ZPĚT NA DETAIL SLUŽBY

1. Identifikační číslo:

2. Kód:

3. Název služby (životní situace):

Podání stížnosti

4. Základní informace ke službě (životní situaci):

Stížnost je písemné nebo ústní podání, kterým se fyzické a právnické osoby obracejí na orgány kraje ve věci ochrany jejich zájmů, pokud správní řád neposkytuje jiný prostředek ochrany, nebo kterým občané kraje upozorňují na nedostatky či závady, jejichž řešení spadá do působnosti orgánů kraje.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost, apod.):

Stížnost mohou podat fyzické a právnické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace:

Stížnost můžete podat:

7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace:

Podáním stížnosti ústní anebo písemnou formou.

8. Na které instituci životní situaci řešit:

Krajský úřad Moravskoslezského kraje, má‑li stěžovatel bydliště (sídlo) na území tohoto kraje nebo týká‑li se stížnost subjektu s trvalým bydlištěm (sídlem) na území tohoto kraje.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit:

Podatelna krajského úřadu nebo věcně příslušný odbor.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou:

Žádné doklady nejsou požadovány.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici:

Není předepsaný formulář.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit:

U této služby nejsou žádné poplatky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřizení:

Doba pro vyřízení stížnosti je 60 dní, ve výjimečných případech může být prodloužena.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace:

Žádní další účastníci (dotčení) nejsou.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány:

16. Elektronická služba, kterou lze využít:

17. Podle kterého právního předpisu se postupuje:

18. Jaké jsou související předpisy:

Další předpisy s přihlédnutím ke konkrétnímu zaměření stížnosti.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují:

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností:

Žádné

21. Nejčastější dotazy:

22. Další informace:

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situaci) je možné získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě:

24. Související životní situace a návody, jak je řešit:

25. Za správnost popisu odpovídá útvar:

Odbor podpory korporátního řízení a kontroly

26. Kontaktní osoba:

Bc. Lea Drábová, telefon 595 622 180, e‑mail: lea.drabova@msk.cz

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni:

2013‑10‑01

28. Popis byl naposledy aktualizován:

2017‑02‑01

29. Datum konce platnosti popisu:

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situaci:

Související a doplňkové služby


Moravskoslezský kraj, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Telefon: 595 622 222 FAX: 595 622 126 Elektronická podatelna: posta@msk.cz
Podmínky zpracování osobních údajů / Prohlášení o přístupnosti
facebook - logo YouTUBE - logo instagram - logo