PODÁNÍ STÍŽNOSTI

ÚvodObčanské záležitosti › Podání stížnosti
popis Chcete podat stížnost ve věci ochrany vašich zájmů? Potřebujete upozornit na nedostatky či závady, jejichž řešení spadá do působnosti orgánů kraje?
uživatelé Stížnost mohou podat fyzické a právnické osoby.
postup Stížnost můžete podat ústní anebo písemnou formou.
hodiny Doba pro vyřízení stížnosti je 60 dní, ve výjimečných případech může být prodloužena.
poplatek U této služby nejsou žádné poplatky.
JAK VÁM MŮŽEME DÁLE POMOCI? E-PODÁNÍ REZERVACE ČASU SCHŮZKY

 POPIS SLUŽBY

Stížnost je písemné nebo ústní podání, kterým se fyzické a právnické osoby obracejí na orgány kraje ve věci ochrany jejich zájmů, pokud správní řád neposkytuje jiný prostředek ochrany, nebo kterým občané kraje upozorňují na nedostatky či závady, jejichž řešení spadá do působnosti orgánů kraje.

 PRO KOHO JE SLUŽBA URČENA?

Stížnost mohou podat fyzické a právnické osoby.

 JAKÝ JE POSTUP VYŘÍZENÍ?

Stížnost můžete podat:
  • Ústně. V tomto případě sepíše příslušný zaměstnanec se stěžovatelem záznam, který oba podepíšou.
  • Písemně. Stížnost by měla být co nejpřesnější. Podat ji lze papírovou anebo elektronickou formou.
  • Telefonicky. Zaměstnanec si vyžádá jméno a adresu stěžovatele a sepíše záznam.

 JAKÁ JE LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ?

Doba pro vyřízení stížnosti je 60 dní, ve výjimečných případech může být prodloužena.

 JAKÝ JE POPLATEK ZA VYŘÍZENÍ?

U této služby nejsou žádné poplatky.

§ Úplný popis služby podle vyhlášky č. 442/2006 Sb.


MÁTE DOTAZ K TÉTO SLUŽBĚ?










KONTAKTNÍ OSOBA

Bc. Lea Drábová

POMOHLY VÁM TYTO INFORMACE?

Prosím ohodnoťte svou zkušenost s touto službou.

smajlík - nejlepší smajlík - dobrý smajlík - špatný smajlík - nejhorší

SDÍLEJTE TUTO SLUŽBU

Další služby v kategorii


Moravskoslezský kraj, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Telefon: 595 622 222 FAX: 595 622 126 Elektronická podatelna: posta@msk.cz
Podmínky zpracování osobních údajů / Prohlášení o přístupnosti
facebook - logo YouTUBE - logo instagram - logo