Stížnost je písemné nebo ústní podání, kterým se fyzické a právnické osoby obracejí na orgány kraje ve věci ochrany jejich zájmů, pokud správní řád neposkytuje jiný prostředek ochrany, nebo kterým občané kraje upozorňují na nedostatky či závady, jejichž řešení spadá do působnosti orgánů kraje.
PRO KOHO JE SLUŽBA URČENA?
Stížnost mohou podat fyzické a právnické osoby.
JAKÝ JE POSTUP VYŘÍZENÍ?
Stížnost můžete podat:
Ústně. V tomto případě sepíše příslušný zaměstnanec se stěžovatelem záznam, který oba podepíšou.
Písemně. Stížnost by měla být co nejpřesnější. Podat ji lze papírovou anebo elektronickou formou.
Telefonicky. Zaměstnanec si vyžádá jméno a adresu stěžovatele a sepíše záznam.
JAKÁ JE LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ?
Doba pro vyřízení stížnosti je 60 dní, ve výjimečných případech může být prodloužena.