V současné době nelze podat e-podání z důvodu nové legislativy a aktualizace formulářů. Podání žádosti o úhradu nákladů vzniklých oprávněné osobě s převzetím nepoužitelných léčiv odevzdaných fyzickými osobami lékárně a s jejich odstraněním.
PRO KOHO JE SLUŽBA URČENA?
O úhradu nákladů může zažádat právnická i podnikající fyzická osoba oprávněná k odstraňování léčiv.
JAKÝ JE POSTUP VYŘÍZENÍ?
Finanční náklady budou dané oprávněné osobě uhrazeny na základě žádosti, kterou krajský úřad obdrží. Tato žádost musí obsahovat potřebné přílohy a musí z ní být jasné, že odesílatelem léčiv je lékárna a jejich příjemcem osoba, která má oprávnění k jejich odstranění.
CO POTŘEBUJI MÍT?
Soupis účelně vynaložených nákladů na odevzdání a odstranění nepoužitelných léčiv. Kopie ohlašovacích listů pro přepravu nebezpečných odpadů po území ČR, k jednotlivým návozům odstraňovaných nepoužitelných léčiv. POZN. Žadatel může být nad rámec uvedeného vyzván k doplnění žádosti o další podklady, které mohou vyplynout z charakteru řízení. Více informací je k dispozici na webových stránkách Moravskoslezského kraje v části Odpady - Informace k úhradě nákladů vzniklých v souvislosti s odevzdáním a odstraněním nepoužitelných léčiv.
JAKÁ JE LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ?
Žádosti o proplacení léčiv posílá krajský úřad Ministerstvu financí čtvrtletně v termínech do 10. ledna, 10. dubna, 10. července a 10. října příslušného rozpočtového roku.