SPOTŘEBITELSKÝ OMBUDSMAN

ÚvodŽivnostenské podnikání › Spotřebitelský ombudsman
popis Setkali jste se s nepoctivým prodejem na tzv. předváděcích akcích?
uživatelé Spotřebitelský ombudsman je služba určená pro všechny občany České republiky.
postup V případě nepoctivého prodeje se můžete obrátit na nejbližší živnostenský úřad, vyplnit vstupní formulář a se zaměstnanci ŽÚ spolupracovat na dalším postupu.
hodiny Doba vyřízení je minimální.
poplatek U této služby nejsou žádné poplatky.
JAK VÁM MŮŽEME DÁLE POMOCI? REZERVACE ČASU SCHŮZKY E-PODÁNÍ

 POPIS SLUŽBY

Spotřebitelský ombudsman je k dispozici všem, kteří se stali svědkem či obětí nepoctivého prodeje na tzv. předváděcích akcích. Na těch je spotřebitel nucen ke koupi zboží, které nepotřebuje, navíc se jedná o zboží velmi předražené.

 PRO KOHO JE SLUŽBA URČENA?

Spotřebitelský ombudsman je služba určená pro všechny občany České republiky.

 JAKÝ JE POSTUP VYŘÍZENÍ?

Na nejbližším živnostenském úřadě vyplníte se zaměstnanci vstupní formulář a následně budete spolupracovat na dalším postupu.

 CO POTŘEBUJI MÍT?

Písemné doklady, které se týkají problematického nákupu zboží.

 JAKÁ JE LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ?

Doba vyřízení je minimální.

 JAKÝ JE POPLATEK ZA VYŘÍZENÍ?

U této služby nejsou žádné poplatky.

§ Úplný popis služby podle vyhlášky č. 442/2006 Sb.


MÁTE DOTAZ K TÉTO SLUŽBĚ?










KONTAKTNÍ OSOBA

Ing. Bc. Hana Juchová

POMOHLY VÁM TYTO INFORMACE?

Prosím ohodnoťte svou zkušenost s touto službou.

smajlík - nejlepší smajlík - dobrý smajlík - špatný smajlík - nejhorší

SDÍLEJTE TUTO SLUŽBU

Další služby v kategorii


Moravskoslezský kraj, 28. října 117, 702 18 Ostrava
Telefon: 595 622 222 FAX: 595 622 126 Elektronická podatelna: posta@msk.cz
Podmínky zpracování osobních údajů / Prohlášení o přístupnosti
facebook - logo YouTUBE - logo instagram - logo